Penjengok - Penjengok Tegar

Do More Than I Have To, More Than I Share, As Well As I Can

Some People Better Everything In Their Lives Except Themselves

In Life, What Sometimes Appears To Be The End Is Really A New Beginning

Ahad, Januari 04, 2009

Lata Hammer 2009

Cuba teka siapa ini?

Suasana pantai yang cukup indah dan cantik

Angin sejuk menyucuk ke dalam tulang manusia

Contoh laluan yang serba hijau dan cantik mata memandang

Cantiknya ciptaan ALLAH S.W.T


Tuan-Tuan dan Puan-Puan,
Sekretariat rekreasi Putra Perdana berhajat untuk mengadakan aktiviti rekreasi bersama-sama dengan pengiat-pengiat rekreasi. Berikut adalah butiran:

- Tarikh - Minggu Hari Raya Cina
- Tempat - Perting Valley aka Lata Hammer
- Objektif - Untuk menemukan semula semua geng-geng Alumni/Pelajar dari Utara, Selatan, Timur, Barat, Sabah dan Sarawak yang berminat bersama-sama mengeratkan perhubungan antara satu sama lain. Disamping itu untuk mempertemukan jugak ahli PERLU lain Alumni-Alumni yang masih ada atas muka bumi ALLAH ini.
- Agenda - Pertama ke resort dahulu, bermalam dan esok paginya ke Lata Hammer untuk mandi-manda dan lunch. Petang lepas Asar keluar semula ke resort dan malamnya mungkin ada BBQ dan karaoke. Hari esoknya check-out dan balik ke Selangor Darul Ehsan.
- Antara peserta yang dah confirm kan kehadiran adalah - PPT, Nurul Safinas, Wan Nurul Maisarah, Raziff aka Boy, Elham aka Abe. Shawn aka Rafsan dan ada lagi la nama tapi belum tau confirm ke tak.
- Pihak seketariat dapat menyediakan pengangkutan untuk semua peralatan termasuk beg dan lain-lain. Untuk trip kali ini akan ada bayaran dikenakan untuk menampung kos Dorm, petrol, tol, bahan mentah untuk memasak, insuran dan lain-lain lagi.
- Barang siapa yang berminat diminta terus menghubungi OC untuk trip kali ini Kpt. Rafsan Saadun dan dibantu oleh Lt. Raziff. Trip kali ini adalah terbuka untuk semua lapisan masyarakat yang berminat sahaja.
Harap-harap ianya menjadi insyaALLAH.

1 ulasan:

hijau bumi Tuhan... berkata...

wah, putra perdana siap ada sekretariat rekreasi tu...mantap2, haha...
insyallah bang, pape nti sy akan roger...


salam perjalanan...

Disember2006-National Outdoor Instructor

Disember2006-National Outdoor Instructor