Penjengok - Penjengok Tegar

Do More Than I Have To, More Than I Share, As Well As I Can

Some People Better Everything In Their Lives Except Themselves

In Life, What Sometimes Appears To Be The End Is Really A New Beginning

Jumaat, September 12, 2008

We Share Our Global Family

Aksi Budak Baju Hitam

Bestnya dapat jumpa abang-abang semua....

Here Are The Champions !

Malaysia - Sempena bulan Ramadhan 2008, salah satu persatuan rekreasi yang aktif di Selangor telah mengadakan Majlis Berbuka Puasa bertempat di Kolam Renang UiTM Shah Alam, Selangor. Lebih kurang 50 orang yang puasa dan tak puasa telah berjaya menghadirkan diri walaupun ianya dirancang secara 'last minute'.
Kehadiran adalah terdiri daripada para pensyarah, ahli PERLU UiTM, Alumni PERLU UiTM, kanak-kanak, mak budak dan lain-lain lagi. Ada yang dari Sabah, Sarawak, Johor, Kedah, Perlis, Pulau Pinang dan macam-macam lagi negeri lah menghadirkan diri mereka tanpa segan-silu.
Menu kali nie telah ditempah melalui katering dan Alhamdulillah semuanya sedap belaka. Cuma bab air minuman tu kalau minum banyak sangat kaki boleh kena potong sebab kena kencing manis. Sate yang masak dan tak beberapa masak pun semua habis disapu. Inikan pula juadah-juadah lain.
Kepada yang telah menghadirkan diri dan sanggup menghabiskan masa bersama-sama, terima kasih diucapkan dari PPT kerana bukan senang PPT nak jumpa semua junior-junior yang hebat-hebat belaka.

p/s : Untuk Shila, hayati sebahagian dari gambar tersebut. Jangan la nangis selalu nanti jadi Osman Jailani. Sedih tak dapat 'join' jamuan berbuka adalah sama sedihnya seperti tak dapat ikut ke Final Camp. Cepat-cepat lah ambik lesen kereta dan lepas tu beli lah kereta sendiri ke, sewa ke, pinjam ke, rampas ke, kerana lepas nie ada pula gathering besar-besaran melibatkan ahli PERLU seluruh Malaysia. Tidak dilupakan jugak ada lagi 161 aktiviti yang bakal dilaksanakan. Lanie baru 3 saja dilaksanakan. Memang GEMPAQ nanti....
p/s : Untuk para MT PERLU UiTM, sila pastikan next time makluman awal sikit dan tolong make sure semua Alumni yang penah menabur budi dijemput. Yang nama aje Alumni tapi tak penah menabur budi, tak yah la panggil.
p/s : Untuk Tuan Azmi, jangan lupa finalize bab kemunculan t-shirt untuk Alumni sahaja. Kena update secepat mungkin.
Cheers....

9 ulasan:

aboy berkata...

bang...nanti saya nak amik gambar kat abang k..

Tanpa Nama berkata...

waa...bang malin...nak join gak.nanti dari sabah sanggup gua datang.tahun depan ema dah pindah kemaman...nati bleh r join beb...

wegreentheearth berkata...

k.sheila jgn marah ar...
best gler smlm..
mkn pun sdp2..
ramai plak tu yg dtng..

Tanpa Nama berkata...

salam a.malin.

apa kabar? setiap kali trn kl xdpt jmp a.malin n k.nurul n maisara..kem slm syg sama kak nurul n maisara ya..

myWAY berkata...

salam,abg malin...

tq bro utk comment..sy sedar banyak pekara skg..untuk majlis semalam, kita dah pun buat pembahagian & penyerahan tugas..dari gaya pengarah sy namapk macam preparation tu da kuat..tapi hakikatnya baynyak kelemahan..sy gak sedar, bila dalam organisasi kegagalan individu, adalah kegagalan sy untuk mentadbir..tapi sy sering ingatkan, termasuk alumni..tapi ada individu yang tetap ambil ringan..Mungkin alumni yang hadir meeting tahu apa yang sy & sebahagian MT usahakan..tapi mereka sendiri ambil mudah..maafkan sy atas kekurangan..

yazilahyazir berkata...

salam ppt...
sabar je la..takpe..asalkan semua ahli bergembira dan akan terus mcm ni..baru ada semangat kekeluargaan..
hehehhe

Tanpa Nama berkata...

Salam…
Saya ecah…saya telah menukar URL: http://ecah50.blogspot.com/
Sudi2kan lah diri tok menjenguk blog saya =)

mkaw77 berkata...

naper gambar² awek skit jer?? Selamat Hari Raya semua..

Ahmad Firdaus Ibrahim berkata...

Terima kasih kepada PPT kerana meletakkan gambar program berbuka puasa. Hilang sikit rindu kepada PERLU.

Kepada PERLU UiTM, tahniah kerana menganjurkan majlis yang penuh berkat ini.

Disember2006-National Outdoor Instructor

Disember2006-National Outdoor Instructor