Penjengok - Penjengok Tegar

Do More Than I Have To, More Than I Share, As Well As I Can

Some People Better Everything In Their Lives Except Themselves

In Life, What Sometimes Appears To Be The End Is Really A New Beginning

Sabtu, Ogos 16, 2008

Persidangan Bermula


Hari nie secara rasminya PPT telah mengadakan pertemuan sulung dengan TSS disebuah kawasan dalam daerah Subang Jaya. Objektif utama pertemuan ini yang telah dianjurkan oleh PPT adalah untuk melihat perkembangan TSS yang telah lama menghilangkan diri dengan dunianya sendiri. Banyak yang telah dibincangkan antaranya tentang perkembangan bloggers lain, bagaimana nak update blog, membincangkan komen-komen sebelum ini dan seterusnya mengetahui halatuju TSS untuk tempoh masa 10 tahun dari sekarang.
Tapi yang bestnya TSS nie masih single trang-tang-tang. Masih lagi belum bersedia untuk menamatkan zaman bujangnya tetapi sedikit sebanyak telah merancang masa depan. So sapa-sapa yang berkenaan dengan TSS nie, kira kita timbang kati lah yea.
Sebenarnya PPT telah mengenali TSS lebih dari 20 tahun iaitu sejak dari sekolah rendah lagi. Kami sama-sama belajar, kurang ajar, lebih ajar, weng sana, weng sini dan sebagainya. PPT mengucapkan ribuan terima kasih kepada TSS kerana sudi meluangkan masa hari nie.


Cheers..........

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

CU 4223 melapor diri dari perantauan... Good writing and ideas to be shared... keep up the good work... thanks to include us in your blog.... Selamat Blogging...

mkaw77 berkata...

hehe... TQ la promote aku. Sembang2 jer kalu takde gambaq susah plak org nak buat penilaian.



emm minat kat adik kawan hang.. apa perkembangan terkini??

Tanpa Nama berkata...

Apa pun terjadi...berjalanlah tanpa henti...

..... :)

Disember2006-National Outdoor Instructor

Disember2006-National Outdoor Instructor