Penjengok - Penjengok Tegar

Do More Than I Have To, More Than I Share, As Well As I Can

Some People Better Everything In Their Lives Except Themselves

In Life, What Sometimes Appears To Be The End Is Really A New Beginning

Isnin, Julai 14, 2008

Raplah Jingga

Pagi nie PPT buka blog; macam-macam komen dan maklumbalas yang diterima. Ada yang tanya tu tanya nie, macam-macam ayat baru keluaq dan tup tup ada jugak yang baru ada blog sendiri - MUS.
PPT sendiri sahaja merahsiakan kemunculan blog PPT agar kengkawan discover sendiri. Tapi baguih jugak Boot pecah lubang. Mungkin dia bosan tunggu orang lain discover sendiri. Cuma dia dan Azmie yang telah dapat menggunakan K9 unit dan mengesan blog PPT.
Bab berita panas yang Tropic Puppet dan ANdainya Ku Tahu dapat, rasanya manusia tu memang nak kan perhatian. Mungkin sebelum nie dia tidak mendapat perhatian sewajarnya dari Alumni atau PERLU UiTM. Rasanya bagus jugak PPT tahu sapa manusia ini kerana dia ada membangkitkan isu 2002. PPT nak tahu jugak kenapa cara dia mengugut menggunakan isu 2002, banyak lagi cara yang boleh digunakan tapi dia menggunakan isu ini. Ini satu clue yang berguna utk PPT dalam hal nie. Macam kebiasaannya, kalau rasa tak bersalah dan berada dipihak yang benar, mari kita berjumpa dan permudahkan apa yang telah diperpanjangkan.
Rasanya penglibatan PPT dalam PERLU sejak dari 1999 hingga sekarang dan boleh dikategorikan sebagai penyimpan rekod nie masih lagi ingat semua isu-isu yang berlaku. Manusia yang bersuara lantang tu apabila mengetahui komen hari ini, marilah kita menarik semula apa yang telah tertolak.
So rasanya ini menjawab tajuk post hari nie.

Cheers ...

4 ulasan:

sname berkata...

yeah..
kepada yang berkenaan tampil la kehadapan..
jgn hanya menjadi cermin yg boleh pecah bila-bila masa.
jika benar dan jujur dengan apa yang diperkatakan tampil lah..

indah sungguh tajuk blog nih "Tiada Hari Tanpa Rekreasi"
i like it..
:)

Andai*** Ku Tahu jer..
tanyer nya..
hehe

wegreentheearth berkata...

salam bro..
orang nie pandai ckp jer..
tak brani punya..
memang dia manusia yang PERLUkan perhatian...PERLUkan kasih sayang.. sebab tu dia buat mcm nie..kalau terjadi lagi skali isu 2002 tu pun nak buat mcmana.. alumni2 yang masih berdiri teguh di belakang PERLU skrg adalah orang yang tak angkat kaki masa 2002..dan Persatuan masih ada sampai hari ini...

Tanpa Nama berkata...

salam PPT,
anonymous memohon ampun dan maaf sekiranya disini ade terdpt silap fhm dimana anonymous bkn lah mengugut..tetapi anonymous merasa sdkt risau akan terjadi/berulang kejadian yg sama spt 2002 & 2004..

Tanpa Nama berkata...

kalau betul anonymous risau, tampillah betulkan keadaan....kalau terus begini takde ape yng akan betul....saya rasa kalau anonymous ni student dan ahli PERLU anda adalah seorang yang kurang ajar dan masih perlu belajar.... Kalau anda seorang alumni anda bercakap tanpa berfikir dan anda tidak benar2 memperjuangkan PERLU.... kalau saya salah....buktikan. 0194400030

Disember2006-National Outdoor Instructor

Disember2006-National Outdoor Instructor