Penjengok - Penjengok Tegar

Do More Than I Have To, More Than I Share, As Well As I Can

Some People Better Everything In Their Lives Except Themselves

In Life, What Sometimes Appears To Be The End Is Really A New Beginning

Jumaat, Julai 18, 2008

Khabar Dari Tasmania

KELUARGAKU - Wan Mazlini (KakChik), Jazmina dan Jazman

KELUARGAKU - Mungkin Jazmina di sekolah dia kot ....

KELUARGAKU - Jazmina & Jazman mungkin kat rumah la tu......

Kakak PPT yang nombor 2 nie Wan Mazlini binti Othman tadi telah menghantar email bertanyakan khabar PPT dan sekeluarga. Telah berapa kali PPT cakap pada kakchik rajin-rajinlah melawat blog Tiada Hari Tanpa Rekreasi dan pastinya Kakchik akan mengetahui perkembangan PPT setiap hari insyaALLAH.
Kakakchik nie antara 4 adik-beradik PPT yang masih hidup lagi insyaALLAH. Kakak Ina yang sulung sekali dilahirkan pada 1972 dan sekarang menetap di Pulau Pinang. Masih single dan available. Sapa yang berminat boleh terus call Mak PPT dan terus masuk meminang, this is Green light dari PPT. KakChik adalah kakak yang kedua dan la nie ada di Australia untuk menghabiskan pembelajaran beliau dalam Bahasa Inggeris. KakChik nie pensyarah kat UPSI dan adik-adik PPT tahu sedikit sebanyak pasai dia nie. Dia penah ikut gathering sebelum nie.. KakChik melansungkan pernikahan dengan saudara Norman Abdullah aka Man Bass. Abang ipar PPT nie orang Sungai Udang Klang. Abang ipar PPT pemain gitar Bass sepenuh masa dan berkemahiran tinggi dalam bidang dia sendiri. Dia banyak menang 'award' dalam muzik dan selalu bermain muzik dan merakam album untuk artis-artis tempatan dan antarabangsa yang tak lah famous tapi kalau sebut mesti kenai lah. Abang Man nie orangnya mudah, rambut dia lagi panjang dari KakChik dan orangnya pandai simpan duit.
PPT ada adik bongsu nama dia Wan Mazlifa Othman. Tak banyak cerita dapat dilemparkan kerana adik PPT nie orangnya tak suka bercampur gaul dengan adik-beradik sendiri.
Mak PPT adalah wanita paling kuat dan hebat dari SUperman, Hancock, Batman dan lain lain lagi. Jasa Puan Aisha binti Sulaiman hanya ALLAH sahaja yang tahu.....
Harapan menggunung PPT agar KakChik dapat menghabiskan PhD beliau dan pulang sebagai wira keluarga, UPSI dan negara insyaALLAH.
Boleh lah refer atas untuk mengetahui warna kulit keluarga PPT.
Cheers ...


4 ulasan:

mkaw77 berkata...

hang tapi jengok kak chik ka sana ka?

PPT berkata...

Banteh,
Macam mana nak pi tengok kak chik kat sana?
First ongkos agak tinggi dan satu lagi kalau kesana flight dalam 20 jam. Tasmania adalah kepulauan dan kemudahan kurang. Takpa biaq KakChik fokus dengan PhD dia dulu.

Cheers ...

Tanpa Nama berkata...

bang malin...tlng bagi email k.chik ke ema.lame x dengat kabo dia...

Tanpa Nama berkata...

Assalamualaikum,
Saya ni kawan Wan Mazlini Othman waktu belajaq kat UPM dulu...boleh bagi email address dia tak? Lama betul lost contact...Ni email address saya asmida_ismail@yahoo.com terima kasih....

Disember2006-National Outdoor Instructor

Disember2006-National Outdoor Instructor