Penjengok - Penjengok Tegar

Do More Than I Have To, More Than I Share, As Well As I Can

Some People Better Everything In Their Lives Except Themselves

In Life, What Sometimes Appears To Be The End Is Really A New Beginning

Selasa, Julai 10, 2012

Tauk Telan Tauk Telan, Mangkit Berjalan La

Setelah sekian waktu berada dalam JB, akhirnya hari ini aku telah melepaskan sekeping surat untuk balik semula ke Puchong. Bukan tak boleh nak kerja disinie tapi dah ramai nasihatkan aku untuk fokus pada keluarga dahulu. InsyaALLAH aku rasa kali ini keputusan yang terbaik untuk aku dalam hidup. Walaupun main hentam saja hantar surat, insyaALLAH rezeki Tuhan ini ada dimana-mana. Lepas Aidilfitri kalau semua hal selesai aku akan cuba cari kerja semula. Berkat doa Ibu Aisha dan Ibu Mertua Rahimah akan menyemarakkan lagi cabaran dan memberikan apa yang terbaek untuk aku sekeluarga. Dah lama tak berblog dan dah lama jugak tak berekreasi. Nanti lama-lama nama blog nie kena tukar lak. Target suku akhir tahun ini dah kembali dengan pendidikan rekreasi luar, dah lama tak mandi laut, sungai atau tasik. Kawan-kawan dan orang yang mengenali aku, doakan kejayaan aku sekeluarga InsyaALLAH.

3 ulasan:

hisyamchemat berkata...

HiCMat sekeluarga doakan yang terbaik untuk PPT sekeluarga. Jadi ka projek Kembara Melbourne?

PPT berkata...

InsyaALLAH Boss, masih merancang masa sendiri. Nak spend masa lebih banyak dengan keluarga dan adik-adik kat sinie.
Bila dah OK insyaALLAH akan ke sana cuma masih dalam fasa pengurusan masa, tenaga, aktiviti dan semestinya RM, hehe.
Harap urusan Boss sekeluarga disana dipermudahkan insyaALLAH

Indra Al Ghazali berkata...

setiap putusan memerlukan pertimbangan yang matang dan hati :)

Disember2006-National Outdoor Instructor

Disember2006-National Outdoor Instructor