Penjengok - Penjengok Tegar

Do More Than I Have To, More Than I Share, As Well As I Can

Some People Better Everything In Their Lives Except Themselves

In Life, What Sometimes Appears To Be The End Is Really A New Beginning

Ahad, Januari 10, 2010

Apa Pendapat Anda....

Syukur pada TUHAN 2010 ada la sikit membawa perubahan dalam hidup dimana PPT dah ada buku muka. Tapi admin PPT adalah isteri tercinta. PPT pun dah mula sikit-sikit untuk mendalami proses nie pasai kat opis tak leh bukak...
Ada le terbaca tentang PERLU dulu-dulu dan PERLU la nie.... Bukan la nak menaikkan darah sapa-sapa tapi macam ada orang macam nak letak pagar sekali lagi.... Orang tu mesti la PPT kenai kan.... Tapi mungkin orang tu tersilap cakap atau sengaja cakap macam tu.... Kalau PPT tulih lebih detail nanti semua dapat tangkap sapa gerangannya. Rasanya kita dah lupa ttg perkara tu tapi almaklumlah orang tu rasa diri bagus walhal hanya kita tahu usaha PERLU untuk 2010 dan selamanya.

Apa pendapat anda tentang hal ini? Kalau sudi kita perkatakan.....

7 ulasan:

wegreentheearth berkata...

hai lah labu...
isu2 yg boleh memporak perandakan malaysia nie patut kita tentang...
sape tu bro???

PPT berkata...

Itulah Bro...
Rakyat Malaysia tu sebenarnya dah tak tau apa perkembangan persatuan. Lepaih tu mungkin dia tertulih ayat PERLU dulu-dulu. Dah macam politik la pulak tapi takpa Bro sekurang-kurangnya Bro ada komen.
Yang lain ada ingin coretkan sesuatu?

hijau bumi Tuhan... berkata...

aih, dh smpai dlm 'bukumuka' ke isu2 ni...ini mcm sy kna dftr 'bukumuka' gak ni...nti ketinggalan zaman plak, tak tau isu2 semasa, hehe...


salam perjalanan...

Ahmad Firdaus Ibrahim berkata...

salam..

ada lagi ka isu-isu yang boleh menaikkan darah sesetengah pihak? Apa saja la mereka ni. Apa lah nak digembar-gemburkan lagi. Dato' Seri Najib pun dah bagi kita satu ideologi '1Malaysia'. Hehehe..apa kata kita buat macam yang menjadi amalan kerajaan. Kita cari jalan untuk SATU kan mana-mana yang dah jadi DUA ni. Ini adalah cadangan buat masa sekarang yang terfikir dinaluri ini. Kalau ada lagi cadangan akan saya utarakan.

Tapi kalau saya yang menjadi punca seperti yang ppt coretkan "orang tu mesti la ppt kenai kan...." saya menyusun 10 jari mohon kemaafan kepada semua orang.

Akhir kata, tingkatkan prestasi, kurangkan kontroversi..hidup UMNO!

Rindu Alam Indah berkata...

Ape2 pon sy harap sgt perkare2 negatif ni dapat diselesaikn...buang yg keruh ambil yg jernih..jgn la ade yg terase hati..salam 1 malaysia salam 1 PERLU..

PPT berkata...

Aikkk,
Ustat penyokong kuat UMNO ? Apa nombor ahli?

Ahmad Firdaus Ibrahim berkata...

nombor ahli dah kene tarik. pasai tak bayaq yuran bulanan.

salam 1Malaysia
Rakyat didahulukan
pencapaian diutamakan

Disember2006-National Outdoor Instructor

Disember2006-National Outdoor Instructor