Penjengok - Penjengok Tegar

Do More Than I Have To, More Than I Share, As Well As I Can

Some People Better Everything In Their Lives Except Themselves

In Life, What Sometimes Appears To Be The End Is Really A New Beginning

Jumaat, Julai 04, 2008

Akhirnya Ku Turuti Jua

Salam Sejahtera,
Berat mata memandang berat lagi bahu yang memikul......
Akhirnya aku telah berjaya menghasut diri sendiri untuk menjadi bloggers bersama rakan-rakan yang telah lama berkecimpung dalam arena.
Terdetik bila salah sorang kawan lama aka Geng Jedi jugak bagitau yang kebanyakan orang pandai menulis sampai menghasilkan buku sendiri adalah mulanya dari blog.
Moga-moga paksaan pada diri sendiri ini akan memanfaatkan aku suatu hari nanti.

Wassalam,
PPT

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Welcome to the World of Blog

ADDIN "My Life Is Beautiful" berkata...

salam,

tahniah jedi...semoga this blog can give u benefit and others...
congrats..teruskan

PPT berkata...

Boot,
Terima kasih.
Hang orang pertama perasaan aku dah ada blog.
Biaq yang lain tau sendiri.

Cheers ...

Tanpa Nama berkata...

Kenapa background kaler black?

PPT berkata...

Tropic Puppet,
Background ada color black adalah untuk memudahkan bloogers membaca sambil menikmati catatan atau nukilan PPT.
Tiada kena mengena dengan manusia lain samada masih hidup atau telah mati.

Cheers ...

Tanpa Nama berkata...

Salam,

Ooo... Ingatkan teringat kisah silam. Huhuuu...

Tanpa Nama berkata...

Assalamualaikum...

Tahniah kerana sudah mempunyai blog dan mudah bagi saya dan rakan-rakan lain untuk mengetahui perkembangan anda. Teruskan usaha memblog. Cadangan: kalau boleh paparkan pedoman dan pengalaman yang boleh diperolehi semasa berekreasi untuk tatapan rakan-rakan dan saya terutamanya kerana banyak pengalaman yang masih belum diceritakan dan yang dah diceritakan tapi terlupa untuk di catitkan sebagai pedoman.

Saya dengan ini memohon maaf sepanjang kita berkenalan ada yang membuat abg terguris hati dengan perilaku dan perkataan saya. Saya dengan rendah diri memohon maaf kerana saya tahu abg berkecil hati dengan saya. Maaf sekali lagi.

Teruskan usaha memblog.

-ustat-

Disember2006-National Outdoor Instructor

Disember2006-National Outdoor Instructor